Archiwum Bloga

wtorek, 16 lipca 2024

smaczna zupa jak zazdrosc w milosci

 Dotykasz mnie ustami jakbyś chciała wchłonąć niczym smaczną zupę

 przetrawić mnie w swym środku jakbyś się bała że cie chce zostawić

 że nie chcę poznać serca i duszy a widzę tylko fajną dupę

 że cie  będę cenił tylko za usta i kuszące części ciała 

 a przecież to serce i dusza sprawia że czujesz się cała

 przytulasz mnie swą ręką jakbyś się bała, że będę mógł ci uciec 

 zapraszasz mnie w głąb siebie do głębi swojej duszy

 niczym studnia wędrowca w czasie dotkliwej suszy

 wyrażasz to gestami głębią i błękitem oczu 

i szczęściem każdej sekundy bym mógł twe pożądanie poczuć

 bym poczuł strach samotności jaki zostawię odchodząc

 jakbyś chciała powiedzieć że wszystkie inne sprawy

 w życiu cie więcej już nie obchodzą ,

 że liczy się tylko miłość i zazdrość mnie posiadania

 jakby się nie liczyły inne momenty chwile dni samotne śniadania

 chcesz mnie jak gwarancji do kupionej zabawki

 że będziesz mieć mnie na własność i zawsze się mną będziesz bawić

 a zabawa mną już zawsze cię będziecie cieszyć 

 mniej ważne będą troski i inne zbędne rzeczy 

i pokochałem tą zazdrość bo po to Bóg mnie stworzył 

żeby ktoś mnie w końcu pragnął i serce swe otworzył

 żebym mógł cię pokochać taką jaką jesteś

 i żeby ktoś mnie pragnął w każdym swym drobnym gestem 

ja chyba po to właśnie do dzisiaj trwam i żyję

 więc zamiast gapić się z otwartą buzią mogłabyś mi się rzucić na szyję 

i zanim zaczniemy poznawać się próbować

 nieważne jak się rozstajemy powiedz że chcesz spróbować

 bo ja tak jak ty też chcę być kochany

 a przez to że ktoś mnie zostawił noszę we wnętrzu rany 

jeśli dziś ze mną nie będziesz możesz te rany zabliźnić 

wystarczy że się zechcesz chociaż po prostu przyśnić 

i spełnić marzenia takie co każdy z nas ma 

jeśli nie spełnią się w życiu to kochaj mnie chociaż w snach

 O miłość w snach twoich przecież nie mogę prosić

 ale pozwól że we wspomnieniach i swoich snach będę cię kochać i w sercu nosić

 bo tam się możesz spełnić jako moja miłość i moja nadzieja 

chociaż tutaj i pustka i cisza odległość nas rozdziela