Archiwum Bloga

środa, 22 grudnia 2021

piekne chwile czyli to co wazne

 

Już po moim życiu

Piękne zachody słońca nie obchodzą mnie

Piękne oczy, piękne twarze

Czyste dusze.. nie zaskoczą mnie

 

Wszystko to co teraz

Kusi mnie zawodzi

Choć się już poddałem nieraz

Serce wciąż o cel mnie prosi

 

Wciąż chce kochać póki bije

Dusza uczy się od życia

Serce jawi się i kryje

Biedny umysł tylko wzdycha

 

Nie mam tu łatwego życia

Choć przyroda piękna jest

Każde  miasto swą przygodą  kusi

Serce rwie się aby kochać

 

Umysł wszystko ważyć musi

Co jest zbędne a co ważne

Co mnie tylko zbędnie kusi

Robić to co czuje czy udawać żem jest głupi

 

Swą historię piszę życiem

Rymy tworzą moje wiersze

Doświadczenie i rozsądek

Mówią co ostatnie a co pierwsze

 

Zostawię waszą prawdę i poznam swoją własną

Obudzę się na wieczność, choć dla was moje oczy zgasną

Dla was zamknę oczy, na wieczność je otworzę

Chociaż z wami się pożegnam, pojednam się z swym Bogiem

 

Życiowa to konieczność,

jakiejś wyższej przyczyny

Odejść gdzieś duszą w wieczność

Tam gdzieś się zobaczymy…

 

Zawczasu więc wam dziękuję

Dziś już za  wszystko,

starałem się jak umiałem, jak mogłem

Przepraszam też za to ,że może coś nie wyszło

 

Jakie by nie było- życie się zdaje zbyt krótkie

Nie ważne ile żyłem- żegnać się będziemy ze smutkiem

Ze łzami w oczach wspominać też te wspaniałe chwile

Więc może twórzmy te piękne wspomnienia- dopóki jeszcze żyję…