Archiwum Bloga

sobota, 15 listopada 2014

Prawda miłość i my...

Jak to wszystko zapisali w niebie
Że nie mam tu dziś obok ciebie
Dlaczego życie spędzamy osobno
Skoro się w sobie kochamy… podobno..

Coś jest ważniejsze w naszym życiu bardziej
A przed miłością nie chcemy stanąć odważniej
Powiedziałaś żebym skasował twój numer
I posłuchałem… choć do dziś pojąć nie umiem

Kiedy piszesz do mnie
I zapominasz podać imienia
Dziwisz się potem że moje podejście się zmienia
Ja pamiętać chcę tylko jedną, tej do której serce ma pewność

I nie ważne jakie imie poda
Nie zechcę nikomu jej od tak oddać
Ale najpierw sama miej pewność
Że chcesz moją miłość oddanie i wierność

Że pragniesz i czekasz i że się nie boisz
Że moja mina i gest źle cię nastroi
Nie możesz wątpić w te gorsze dni
Kiedyś nadejdą… i trzeba żyć

I kiedyś mi powiesz dlaczego tak
Poznałaś mnie przez ten głupi żart
Dlaczego ważniejszy był cały świat
Od tego co chciał siebie dać

Chcieliśmy sobie dać szczęście miłość
Inaczej się wszystko po toczyło
Może zakończysz tej ciszy przerwe
I w końcu się do mnie jakoś odezwiesz

I nie udawaj proszę nikogo
Tylko wtedy anioły pomogą
One też miłością żyją co w prawdzie
Prawdziwe uczucia wspierają zawsze

Więc nie bój się i napisz znów
Napisz że jesteś z moich snów
I pisz mi proszę tylko prawdę
A będę cię kochał jeszcze bardziej