Archiwum Bloga

sobota, 15 listopada 2014

Miłość w słowa ubrana

Każesz miłość ubrać w słowa
A ja chciałbym cie całować
Przeżyć z tobą dnie i noce
Po dokuczać czasem trochę

Razem spędzać wspólnie czas
Póki życie tętni w nas
W środku czuję tą potrzebę
Co bez ciebie zrobię nie wiem

Sercu rym się szybko znudzi
Przytul mnie i daj mi buzi
I będziemy razem żyć
Spędzać wspólnie resztę dni

Bardzo chciałbym z tobą być
Wspólnie spędzać z tobą czas
Miłość niech połączy nas
Niech ta wiara wciąż się tli

Powiedz że wybaczasz mi
Że nie było mnie do dziś
Dalej pragnę z tobą iść
Razem nie zabraknie sił

Podaj teraz swoją dłoń
Oprzyj na ramieniu skroń
Razem dziś ruszymy w świat
Bez miłości mniej jest wart

Okazujmy ją z odwagą
Może inni też ją znajdą
Lepiej będzie ci się żyło
Kiedy masz i dajesz miłość