Archiwum Bloga

środa, 6 sierpnia 2014

Serce nauczyłaś miłości

Widziałem cię wczoraj w płatkach róż
Zrzucał je na mnie mój anioł stróż
Odczułem niedawno w stukaniu dzięcioła
Gdy upór i siłę wśród pustki kreował

I robił gdzieś dziurę, choć miejsce nie puste
Tak samo jest ze mną .. odczuwam pustkę
Choć ty mnie całego dziwnie wypełniasz
Jak drzewo choć z dziurą, składa się z drewna

Stanowisz mnie jakoś w pewnym znaczeniu
Odkrywam to co dzień w tej pustki istnieniu
Codziennie inaczej mi się objawiasz
Opowiem ci kiedyś jak będziesz ciekawa

Czekam na ciebie z powiewem wiatru
Chciałbym cię mieć i dawać światu
Czekam na ciebie ze wschodem słońca
Gdy promień ciepłem me usta trąca

Jesteś tu ze mną- nie jestem pewien
Łapię cię z tlenem, w wiatru powiewie
Jesteś częścią mych myśli i pragnień
Mieszkasz głęboko gdzieś w sercu na dnie

Nie umiem cię mieć jesteś dla mnie symbolem
Moje Serce uczyłaś o sobie jak dziecko w szkole
Więc teraz pozwól się kochać…
Hmmm … No jasne…...