Archiwum Bloga

niedziela, 3 sierpnia 2014

Zagubiony w miłości

Zagubiłem się dziś znów
Pośród pięknych z tobą snów
W smaku twoich miękkich ust
Wspominając mam cię przy sobie znów

Tam w zapachu twoich włosów
Wymyśliłem sobie sposób
Abym wrócić mógł do ciebie znów
Chociaż podczas wspomnień.. snów

Zapominam się w tym wzroku
W ścieżkach poplątanych włosów
Gdzieś w dotyku twoich rąk
Wspomnieniami żyję wciąż

Śladem ust na swojej skroni
Tamte chwile serce wspomni
To był najpiękniejszy czas
Kiedy kwitła miłość w nas

Lubię gubić się w śród wspomnień
Kiedy byłaś wciąż koło mnie
Dziś inaczej płynie Zycie
Stałem się więc romantykiem

Lubię marzyć o tym co już było
Przecież dobrze się nam żyło
Ja i ty tworzymy miłość
Tylko z tobą chcę iść w przyszłość

Teraz nie ma cię koło mnie
Więc ożywiam 1000 wspomnień
Nie wiem czy też myślisz o mnie
Może nawet nie chcesz wspomnieć

Chciałbym żeby dobry Bóg
Złączył nasze serca znów
I nie musiał bym już błądzić
Pośród wspomnień, marzeń, snów