Archiwum Bloga

wtorek, 18 marca 2014

Dla Ciebie jak łza umieram...

Tą częścią ciebie dokładnie jestem
Nie zdusisz mnie w sobie żadnym gestem
Wyrzucasz mnie z siebie gdy jesteś zła
Ja jestem jak Twoja łza...
Powstaję gdzieś głęboko w środku
Ujawniam się na zewnątrz w oku
Oczyszczam duszę, poprzedzam spokój
Oznaczam też radość, szczęście, zwątpienie.
Czuwa nade mną twoje sumienie
Nade mną czuwa twoje serce.
Twoje uczucia... nie chcę nic więcej
Ociera mnie uczuć twarda dłoń
Martwi smutek, zmarszczona skroń
I w tych uczuciach miłość ożywa...
Gdy mnie uronisz, jesteś szczęśliwa
Przynoszę ulgę, zwątpienie spokój
Mieszkam w twym sercu, umieram w oku
Łzami jestem które wciąż tracisz.
Miłość wszystko poświęcić potrafi...
Dla Ciebie Łzą w oku wciąż mogę umierać,
Bo wiem że będziesz szczęśliwsza niż teraz.
Z uczuciem pięknym łzą znów się narodzę
By dać pocieszenie, uczucia, nagrodę
Więc kiedy mnie ronisz to pociesz się
Nie ważne czyś smutna, czy jest ci źle
Czy jesteś radosna, wesoła czy zła
Na zawsze Ci wierny jak...- Twych uczuć łza.