Archiwum Bloga

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Przykro mi....

Nie wiem co pisać i od czego zacząć
Gdy słowa zbyt ranią , za dużo znaczą
Czy chciałem cię zranić czas to pokaże
Ale na dzisiaj za dużo wrażeń

Za bardzo się wczułaś w tą zwykłą bajkę
Roztropność niestety przychodzi z czasem
Nerwy i zazdrość, stąd wiem że mnie lubisz
Lecz nie potrzebnie miłość w tej złości gubisz

Wiesz..ja ciągle piszę i jest przykro mi
Piszę dla ciebie, do ciebie a ty nie mówisz nic
A już tak fajnie nam było…
Otworzyłem swe serce na ciebie i miłość

Czy miłość ma zależeć od tego co piszę?
Od tego zależy miłość i odrzucenie?
Nic nie mówisz.. słyszę tylko ciszę
Budzi się w sercu oburzenie

Miłość to nie tylko wiersz
To nie to co o życiu wiesz
Miłość nie pyta o wiek
Miłość to pytanie czy mimo wszystko chcesz

Czy cię już pogięło całkiem?
Ile mam przepraszać za zwykłą bajkę?
„bajka” zabrała nadzieje na miłość?
Jeśli tak.. to bardzo mi przykro

Przez głupoty niszczysz podstawy na miłość?