Archiwum Bloga

wtorek, 24 grudnia 2013

Boże narodzenie- życzenia

Znowu się zbliża
Dzień narodzin męczennika krzyża
I jakoś mniej się obawiam
Że przeszłość i zło ślad we mnie zostawia
Ożywa we mnie nadzieja
Rodzi się miłość jak Jezus
Świat uczuć na lepsze się zmienia
I całą nadzieję kieruje ku niemu
On przyszedł na świat po cierpienie
Dał wiarę nadzieję, zbawienie
Umarł... zmartwychwstał
Wciąż wiecznie żywy..
Wg wiary w trójcy jedyny , prawdziwy
Cierpiąc pokazał co dla nas ważne
Odszedł zostając ikoną wiary na zawsze
Mój Jezu.. choć czasami wątpię w Ciebie
Wierzę że jesteś wszędzie, we mnie , gdzieś w niebie
Przecież wszędzie wszyscy tyle zła widzimy
Tak bardzo są potrzebne twoje narodziny
Bo przecież wiemy że jesteś , istniejesz wiecznie
To w rocznicę twych narodzin czujemy się bezpieczniej
Tego dnia to całe w Okół zło
Zdaje się blednąć.. stanowi tło
Dziękuję znowu Bogu żeś się zgodził
Że chciałeś się na ziemi jako człowiek narodzić
Niech inni mają buddę czy chcą być ateistą
Ja wiem że dzięki wierze mogę osiągnąć wszystko
Choć czasem wątpię w wiarę, Boga, Jezusa
Choć często mnie dopada zwykłego życia pokusa
I błądzę, mówiąc szczerze....
To czynie dobro, idę...
Wyłącznie dzięki wierze
I nikt mnie nie przymusza
Wybrałem sam świadomie
Wiarę w Boga, Maryje , Jezusa
I kiedy życie tłamsi
Kiedy coś źle się dzieje
To znajdę swe oparcie
W Bogu, Maryi, Kościele...
Niech dziś dzieciątko Jezus
Odrodzi w nas co dobre
Tylko dzięki dobru, możemy miłość dostrzec!
A każdy bez względu na wiarę,
dotrze do życia setna,
że właśnie miłość w życiu
najbardziej jest potrzebna!
Więc niechaj mały Jezus ten co się dzisiaj rodzi
niech wiarę miłość pokój we wszystkich nas odnowi
niech ukoi nasze dusze, odnowi radość w sercach
a może wtedy łatwiej będzie się nam pojednać
i skoro już zawita w nas ta mała niezwykła postać
to mogła by w miłości tu w naszych sercach zostać
zamieszkać w nas i bliźnich by stawiać opór złu
i choć upadnie , przegra, to będzie wiecznie tu
niech wiara dobro miłość, rozjaśnia każdy kąt
z dniem jego narodzin życzę wesołych świąt
od jego narodzin niech lepiej żyje się
niech doda wiary, siły, odpędzić to co złe
wiara miłość i nadzieja niech żyją w nas wiecznie
wtedy i Jezusowi u nas będzie bezpieczniej
i wszystkim będzie dobrze i lżej się będzie żyło
niech z Bożym narodzeniem odrodzi się w nas miłość