Archiwum Bloga

niedziela, 17 listopada 2013

W sieci wolności i uczuć / Ona i On

On:
Choć i przestań się bać
Zobaczysz jak będziesz się ze mną śmiać
Tylko ze mną dziś swobodnie odlecisz
Korzystaj z wolności możliwej w sieci


Nie widzę cię choć słyszę twe myśli
Próbuję w ustach poczuć smak twojej „*****”
I dziś może znów mi się przyśnisz
Czuję i wiem że o tym myślisz…

Nie musisz tutaj wcale być sobą
W sieci przecież wszyscy tak robią
Nie musisz z nikim udawać życia
A kiedy zechcesz po prostu znikasz

Fajnie jest sobie tu po flirtować
Wszystkie uczucia zamieniasz w słowa
Nawet jak na coś nie jesteś gotowa
Tutaj wszystkiego możesz próbować

Lepiej się na nic tu nie nastawiaj
Tutaj ogólnie rządzi zabawa
A gdy o wszystkim zyskam pojęcie
Odejdziesz- zostanie mi tylko zdjęcie


Ona:
Szczerość uczuć to: witaj
Żegnaj, miłego dnia
Jesteś fajny- to byłam ja
A całą resztę zapomnij- nie pytaj


I lepiej będzie jeśli odejdę
Do zagubienia mam cały Internet
Przy tobie mogła bym się za bardzo odnaleźć
A jak na razie nie chcę tego wcale

I nie komplikuj póki to proste
Zanim powstanie poważny problem
Bo co mam zrobić nie mam pojęcia
A jak zatęsknisz.. popatrz na zdjęcia