Archiwum Bloga

piątek, 15 listopada 2013

Muzyka miłości

podpisuję się Łzami i sercem
przy kolejnej słuchanej piosence
bo w życiu przeważnie nie jest mi lekko
przytłoczone myśli kolejną piosenką

może kiedyś napisze ktoś
o tym że mnie spotka szczęście
że poznam pokocham jedyną
a ona mnie.. i ze mną będzie

i będę płakał również ze szczęścia
i będą mnie pytać o co chodzi
lecz czy miłość myli pojęcia
czy wciąż idzie tylko powoli

sam jej jakoś poczuć nie mogę
i choć często jednoczę się z Bogiem
to samotnie przemierzam swoją drogę
i idę choć często bym wolał iść razem- we dwoje

i tak ciągnie się moja samotna udręka
choć często po drodze upadam, klękam
zarzekam, przeklinam i w przeszłość uciekam
to wyciągam z nadzieją ręke i serce do drugiego człowieka

kontynuuję swoją życiową mękę
może znów ktoś napisze jakąś fajną piosenkę
zarzucę znów łzami zmęczone oczy
by życie wśród dźwięków i słów mocniej poczuć

wryją się wersy w sercu w pamięci
nutami zakodują w głowie
dusza znów mocniej serce zachęci
na podsumowanie i spowiedź

może miłość zapisana w gwiazdach
tam gdzieś zna twoje imię
w razie gdybyś do mnie nie spadła
to ja kiedyś do gwiazd popłynę

swoją miłość każdy sam przeżywa
każdy ci powie, no cóż tak bywa
na niepowodzenia nie skarż się innym
na świecie nie ma ludzi niewinnych

kochaj- nie masz nic do stracenia!
może to szczęście tylko przelotne
jedno jest pewne- miłość wszystko zmienia
a bez niej życie jest nie istotne

zostaje nam tylko wiara, nadzieja
że może zmieni się i zniknie wszystko co nas oddziela
i będzie w tym życiu czas na miłość
choć do tej pory ciężko się żyło