Archiwum Bloga

piątek, 23 sierpnia 2013

On Line Flirt / Z nudów

On:
Hej co słychać
Masz piękny uśmiech
Pogadamy znów dzisiaj zanim usniesz?
Napisz do mnie, zadzwoń kochanie
1000 buziaków gdzie zechcesz dostaniesz.
Uwielbiam twój głos i twoje ciało.
Ciągle bardziej cie pragnę, zawsze mi ciebie mało.
Ona:
Tak bardzo pragnę być twoja- cała ci się oddam...
Znów jestem już mokra...
Wiesz .. żyję nadzieją, że cie w końcu spotkam.
On:
Ale nie rób sobie zbyt wielkiej nadziei...
Zbyt duża odległość i różnica wieku nas dzieli
Obiecam ci siebie i 1000 innych cudów
Ale przecież wiesz kochanie że to wszystko z nudów...
Z naszej znajomości nie zostanie nic
I możemy o sobie tak naprawdę śnić...
Ona:
Mów do mnie kochanie wyrecytuj alfabet
Boje się że to co powiem okaże się słabe..
On:
Jestem teraz przy tobie choć stoję tutaj i spoglądam w dal...
Wiesz.. on jest taki twardy i ciepły- jakby w środku hartował stal.
Opowiemy sobie 1000 różnych cudów
Lecz ta cała miłość… to po prostu z nudów
Po tych wszystkich słowach lepiej będzie żyć
Chociaż z sytuacji nie wyniknie nic
Wiec jutro kochanie znów obiecuj mi
Choć nic z tego nie będzie...(Ona:)bo to on Line flirt(?)