Archiwum Bloga

wtorek, 30 lipca 2013

Romeo i Julia :) / Julia i jej uśmiech :D

Julia i jej uśmiech
Rozpala we mnie ogień pożądania
W dzień w nocy i we śnie
Zniewala, czaruje i kusi mnie
Cała Julio trafiasz w mój gust..

pragnę ciebie, Twoich ust
twego ciała, dłoni, stóp
twoje oczy gesty słowa...
chciałbym ciągle cie całować.
ten uśmiech tak wiele znaczy
nikomu nie umiał bym tego wytłumaczyć
- dlaczego to dla ciebie tak wiele znaczy?
on daje nadzieje na miłość,
przekreśla złe i wszystko co było
daje nadzieje na przyszłość
sprawiasz że o wszystkim zapominam
gdy sie pojawia twoja uśmiechnięta mina
z tobą czas tak pięknie znów minął..
jesteś wspaniałą dziewczyną!
dziękuję ci za każdą wspólną chwilę,
to dzięki tobie czuję że żyję…
i choć żyjąc rozsądkiem zawołasz: puść mnie
dziś zasypiając w myślach ożywiam Twój uśmiech
prowadzę w myślach nie dokończoną rozmowę
ożywiam wszystko to czego powiedzieć nie mogę
ale jutro ci wszystko jeszcze opowiem
i wszystko to żyje we mnie nim usnę..
w marzeniach my razem ..
a na twarzy rodzi się odwzajemniony dla ciebie uśmiech
nie ważne czy wstaję czy kładę się
twój uśmiech ciągle ze mną jest
i dlatego chyba że nie możesz być tu
ciągle ożywiam w myślach kształt i smak twoich ust..
moje serce samotne jakoś mniej puste
bo wszędzie gdzie patrzę,
gdzie skieruję myśli
wszędzie ze sobą mam twój uśmiech
wszystkie smutki potrzeby, uśmiechem kasujesz
i za ten uśmiech i nie tylko.. serdecznie Ci dziękuję :D