Archiwum Bloga

czwartek, 23 maja 2013

Decyzja gest i kontakt

Obiecywałaś mi dużo
Chciałaś żebym był twoim niewolnikiem i sługą
Jak w sekcji zwłok szybko dostałaś się do mego serca
Ale w zamian za miłość nic dać nie chciałaś, nic obiecać
Ja z miłością i wiernością został bym nawet i sługą

Ale to wszystko nie trwało zbyt długo
Zakończyły dziewczyny teatrzyk
Co napiszę chciały zobaczyć
Nie jestem przecież idealny
Zbyt prosty, zbyt banalny
Normalna miłość nie musi się spełnić?
Zwyczajnie kochać nie umiesz w pełni?
Z normalną miłością nie chciałaś żyć
Dlatego dzisiaj znów będziesz wyć
Pretensje i łzy kieruj do księżyca
Choć tam nie spadną
Tam cię nie słychać
A moje serce wciąż wie co czujesz
Że wciąż mnie pragniesz i potrzebujesz
Dziś zamiast nad przeszłością się rozczulać
Powinnaś się śmiać i do mnie przytulać
I tobie i mnie było by lżej
Nie idealni… kochamy się
Życie samotność, wciąż będzie trwać
Póki boimy się razem spać
Dziś powinniśmy już razem stać
Mogliśmy dzisiaj razem być
Czy w innych decyzjach jest łatwiej żyć?
Łatwiej się znaleźć w smutku i samotności?
Czy trudniej zagubić w sobie? W miłości?
Smutek, wiersz , życie kiedyś się kończy
Twój gest i czyn może nas złączyć
Ja tracę nadzieję Choć mogę pisać
Póki wystarczy natchnienia i życia
Ja chciałbym naprawdę przy tobie być
Chciałbym cię mieć
A wszystko inne mam po prostu gdzieś
Nas może rozdzielić tylko śmierć
Ale musimy ze sobą być
Śmierć i tak przyjdzie
Choć zamkniesz drzwi
Ja nie chcę w życiu w tęsknocie tkwić
Wykonaj ruch, zrób jakiś gest
Razem nam przecież dobrze jest
Tak trudno do mnie odezwać się?
Ja bardzo nie lubie jak mnie ignorujesz
Coś mnie od środka boli i kluje
Ja ciebie kocham i chce wybaczyć
Zadzwoń zapytaj: czy mi wybaczysz?
Nawet nie wiesz ile dla mnie znaczysz
Ja ciągle czekam i nic się nie zmienia
Może ty nie chcesz wcale przebaczenia
I smutek życie przesłania mi
Dla ciebie to pewnie był głupi flirt
O moich uczuciach już dawno wiesz
Dziś powstał o nich kolejny wiersz
Kolejny dzień życia przeżyję sam
Choć mam cie w sercu a jesteś daleko
Na co dzień w życiu i tak nie jest mi lekko
Przytulę cie w myślach gdy będę szedł spać
A teraz ci życzę miłego dnia