Archiwum Bloga

wtorek, 5 października 2010

pobudka księżniczki

Hej hej to ja twój marzyciel
Przychodzę ci spieprzyć życie
I nie mów że nie chcesz słuchać
To list do twoich marzeń prosto dla ducha

Napełnię ci głowę marzeniami
Zaleję wyobraźnię i wszelkie tamy rozsadzę
Tylko po to byś gardziła tymi myślami
Bo tylko tak sobie poradzę

Wyśniony początek zbyt idealny
Potem życie i ja taki nieosiągalny
I w życia filmie, marzeniom powiemy „cięcie”
Bo tu się boję, tutaj nie umiem być księciem

Tutaj jest przecież zupełnie inny świat
Budują go ludzie zbyt pewni swych wad
Lęk rozczarowań nie pozwala się zmieniać
I tylko marzenia możemy doceniać

I bardzo się boję i znowu uciekam
Już jestem w Twej głowie,
w marzeniach Twych czekam
twa wyobraźnia rysuje podpowiedź…

czy jesteś już pełna marzeń?
co dzieje się w Twojej głowie
możesz mi teraz napisać odpowiedź?
………………………………………………..

Ja znikam w mgle życia i będę nieosiągalny
Bo ktoś ci wmówił że jestem idealny

Przyjmuję to wszystko z wielkim przejęciem
Bo często mam dosyć ideałów!
Mam swoje wady Inie będę więcej przepraszał
Za to że nie jestem księciem!

Tam gdzie się kończą marzenia tam zaczyna się życie
(Obudź się i szukaj w mgle życia!)
Serdecznie pozdrawiam- twój książę, marzyciel