Archiwum Bloga

sobota, 24 października 2020

Przyczyna miłości

 nadzieja jako miejsce

ożywa w twoich oczach

gdzieś w głębi twoich oczu

dziś znów się uczę kochać


kolejny dzień tęsknoty

pełny nostalgicznych chwil

abym wieczorem znowu

znów w twoich oczach żył


jak smutna melodia

na końcu dajesz sił

uśmiechasz się i czuję

że miłość to my


ulubiony smak herbaty

co spiłem z twoich ust

stęskniony jakby mineło

tysiące pustych chwil


i taki smak miłości

kreuje tu mój byt

że tęsknię chociaż chwilę

by znowu z tobą być


przez oczy patrzę w serce

i czuję że mnie kochasz

melodie bije serce

że do szczęścia nie chce więcej


nuty naszych pięknych chwil

zagra nam pięknie czas

razem nam serca śpiewają

póki czas im nie przerwie


a dusze zakochane razem

odlecą jak gołębie

to wszystko dziś widziałem

ujrzałem prawdy głębię


schowała się głęboko,

kiedy patrząc nieśmiało na mnie, mrużyłaś lewe oko

a wiatr we włosach twych cudowne wzory wił

i w tej jednej chwili, miłość obrócił w pył


ucichł, zmylił wzrok

a ty w kierunku innego zrobiłaś kolejny krok

i poszłaś z nim przez życie.. to już kolejny rok..

mi została melodia, natchnienie, i myśli sztuczny tłok


krążą mi gdzieś od serca, plączą się po głowie

rodzą się w melodii pieśni, wierszach

i wiatr je czasem porwie


ty byłaś dla mnie pierwsza


jak ta pierwsza nutka co piękną pieśń zaczyna

choć mi się już skończyłaś

miłość mi w sercu dalej gra

ty jesteś jej przyczyną...


 dzięki tobie zacząłem kochać, pragnąć

nie zmieniaj się, wciąż jesteś ta jedyna...