Archiwum Bloga

niedziela, 17 czerwca 2018

My i miłość



Jak łza co po dłoni krąży, by w zmarszczę wpaść i życie drążyć
Czas co mamy w życiu i myśl co w tym czasie w sercu ciąży
Nie dziel więc miłości na pół..
Zostanie ci kawa i pusty stół….

Choć bogataś  jest dziewczyno
Samotności łzy popłyną
Gdy kolejny raz samotnie,
 znów zamówisz kapuczino,,,

chciałem abyś mogła odkryć siebie
samotności więc poszedłem drogą
dzięki temu mogłem poznać ciebie
Inni pomóc Ci w tym mogą

Ja posłucham i popatrzę
Dla mnie graj a ja w teatrze
Oglądając sztukę życia,
Znów nauczę  się przeżycia

A gdy znów zawołasz mnie
Aby poczuć chociaż cień
Słowem w mózg jak w głowę cierń
Morze słów na czyny zmień

W morzu tym, potoku słów
Sercem pragnę.. do mnie mów
W morzu tym , gdzie potok słów
Ciągle łaknie, do mnie mów…

Jak rozdanie losu kart
Które mówi ile jestem wart
Biegnie czas a miłość w nim
I zamienia zapał ognia w dym

Tak i miłość w nas się tli
Pośród zwykłych szarych dni
Sama z sobą bądź szczęsliwa
Bo mój krótszy los.. więc wybacz…

Ja ci miłość, serce dam
Chociaż krótszy jest mój czas
To dla ciebie  życiem gram
Tworzę ..to co ważne w nas

Co w miłości rzeźbi czas
To jest właśnie siłą w nas
I uczynię cię znów silną
Chociaż inne serca zmilkną

Choćbym wiedział jak cię podejść
I zmarnował 1000 podejść
Choć ty dziś mi nie przebaczysz
i przeklinasz mnie z rozpaczy

miłość kiedyś mi wybaczy
sama kiedyś to zrozumiesz
przecież duszą kochać umiesz
chociaż serce tkwi w rozpaczy

serce umie dumnie trwać
życie w przyszłośc dalej pchać
żebyś mogła poprzez miłość
w samotności dalej trwać

w samotności dzielić sny
z sercem , duszą, tam gdzie trwale trwamy MY…