Archiwum Bloga

środa, 7 września 2016

Zakochane serce


Napisałem ci sekretny list

Czekam że odpiszesz dziś

W sercu wciąż mi miłość gra

Choć cię nie mam, jestem sam

 

Z pięknej tęczy z morza łez

Przyjść dziś mogę jeśli chcesz

A no tak ty nie chcesz

Koleżankom  o mnie szepczesz

 

Jaki jestem głupi zły

Że traciłaś ze mną dni

Marnowałaś ze mną czas

To już przeszłość nie ma nas

 

Z głębi serca płyną łzy

W każdej trochę jesteś ty

Uchodzisz ze mnie jak powietrze

Ile zostało cię we mnie jeszcze

 

Piszę milczę mówię krzyczę

Chcę cię z czasem zatrzeć życiem

Jesteś ze mną zawsze wszędzie

I się boję że zostaniesz, że tak będzie

 

Boję się cię z serca stracić

Choć nie jestem ciebie warty

Ty mnie skupiasz, składasz w całość

Jam bez ciebie pusty i rozdarty

 

Gdy zdobywa rycerz gród

Kiedy staje pośród pustych wrót

Tak to czuje i potwierdzam

Tak to jest, gdy wyrzucam ciebie z serca

 

Nie chce żeby żyło puste

Z tobą lepiej znosi smutek

Łudzi szczęścia się obrazem

Chociaż my, nie będziemy nigdy razem