Archiwum Bloga

piątek, 3 lipca 2015

Bezsenność i przeznaczenie

Pytam serca gdzie cię znaleźć
dręczę duszę.. gdzie cię szukać
pełno ludzi widzę w okół
jednak w sercu pustka

Dużo uczuć mam dla Ciebie...
potrzebuję tylko jedno
chciałbym w tej miłości poczuć pewność
wtedy czuł bym się jak w niebie...

było by mi z Tobą dobrze...
tylko nie wiem gdzie Cię znaleźć
jak do Ciebie dotrzeć
ginę w morzu swoich potrzeb...


a Ty... ty jesteś tego morza głębią
chmury smutku.. czarnych myśli
gdzieś nad życiem wciąż się kłębią
może chociaż mi się przyśnisz

w nocy cienie nie tak straszne
pośród własnych marzeń sennych
Ciebie odnajduję zawsze...
czekam kiedy znowu zasnę

Spytaj serca, swojej duszy,
może choć polubi mnie
i ku memu życiu chętniej ruszy
gdy na jawie pozna mnie


a gdy nowy dzień nastanie
przygotuję serce, duszę
na Twą miłość, na spotkanie
i za Tobą w świat wyruszę

Dzisiaj znów nie mogę zasnąć
pośród pełni gwiazd, księżyca
znowu robi się za jasno
tylko szepty zmarłych słychać


We śnie może spotkam Cię
jutro nowy wstanie dzień
miłość mocniej niźli czas
musi się obudzić w nas..


Sił chcę nabrać żeby wstać
przeznaczenie stworzy Nas
miłość z twego serca chciałbym brać
nim zakończy życie czas