Archiwum Bloga

poniedziałek, 21 października 2013

Dziękuję : wiara nadzieja i miłość

Dziękuję Ci, że we mnie wierzysz
Bo mi już czasami na prawdę nie zależy..
I tylko w wierze którą masz w sobie
Zbieram się w garść i wciąż coś robię...

Dziękuję ci za to, że ciągle mnie kochasz
Choć z serca czasami krzyknę wynocha
To chyba dlatego że brak mi nadziei
I wtedy ty swoją ze mną się dzielisz

Dziękuję Ci również za tę nadzieję
To przez nią w życiu wszystko się dzieje
Kiedy jej brak i mnie opuszcza
W żadnym kierunku nie chcę ruszać

Nic mi się nie chce, nawet żyć
Ze smutku bym umarł gdyby nie ty
Dajesz mi wiarę, miłość, nadzieję
W mym życiu wszystko przez Ciebie się dzieje


A gdybyś tu była, pewnie już wiesz
Powstał by pewnie jakiś sprośny wiersz
I powiem tu wszystkim we wszystkie strony
Nawet nie Wiesz jak bardzo jetem zboczony..

Więc dziękuję ci za to, to żadna ściema
Dziękuję ci za to że Cię tu nie ma
Czy mógłbym doceniać te wszystkie wartości
Gdybym się nurzał tylko w sexie, w miłości?