Archiwum Bloga

niedziela, 14 kwietnia 2013

Szeptana miłość

Hej! Mógłbym krzyknąć
To ja przecież wiesz
Istnieje w twej Głowie
Czytając ten wiersz
Jestem głosem o który prosisz
A ty jesteś wszystkim czego pragnę
I mógłbym to krzyczeć całemu światu
Lecz krzyk echem przemija nagle
Jak wiatr co wieje choć nie ciągle w żagle
Wolę do ucha szeptać ci wiersz
You are everything for me- przecież wiesz
Jesteś dla mnie całym światem
I czuję to mocno I chcę całym sobą
Chcę się tym wszystkim dzielić z Tobą
I choć niektórzy powiedzą że wiersz czy słowa
To słodkie nic
Ja pytam? Co ma marzyciel gdy przestaje śnić?
On musi marząc przez życie iść
Nie chodzi o to czy wszystko się spełnia
Ale czy cię miłość czy pustka wypełnia
Dlatego ten wiersz Ci mówię szeptem
Jestem kocham marzę- tylko dla ciebie jestem

Chciałbym być twoim spełnionym marzeniem
Otuchą, poradą, szeptem i drżeniem
Każdym pozytywnym odczuciem losu
Co trwając na każde zło znajdzie sposób
Każdym pięknym marzeniem i gestem
Czy cichym szeptem jak chciałaś
No… a więc jestem

Wiersz tu się kończy
A ty jeśli ciągle chcesz
Włącz replay i wsłuchaj się w szept