Archiwum Bloga

niedziela, 4 listopada 2012

Zakochany mentalista

Jak gwiazda co z nieba spadła.
Ty leżysz przy mnie tak różowo blada.
Jak meteoryt wciśnięty, miażdżony przyciąganiem.
Tak piękne głębokie oczy błyszczą mojej miłości wyznaniem.

Ze szczęścia i smutku nie raz będziesz szlochać.
Ale nigdy już nie wątp w to, że cie kocham!
Czasami widzę przyszłość choć nie wiem co będzie rano..
Mam stałe uczucie i co dzień powiem to samo.

Przyszłość, marzenia, ty w nie tak pięknie wpatrzona...
Poczuj się teraz jakbym cię trzymał w ramionach.
Poczuj to ciepło, pragnienie, wyobraź dotyk...
Zasmakuj w zmysłach mych ust, poczuj pieszczoty.

W przyszłości nie będzie tak samo
Widzę jak nie ma domów …
I nie wiem gdzie będziemy spać...
Ale i teraz i wtedy klęknę i powiem że kocham wciąż tak samo.

Dla mnie jesteś i będziesz piękną dziewczyną, kobietą, damą
I zawsze będę cie kochał tak samo!
Jeśli czujesz to samo powiedz to do mnie głośniej!
A wtedy będę cię kochał jeszcze mocniej!...