Archiwum Bloga

poniedziałek, 1 października 2012

Twój uśmiech na zdjęciu..

Tu byłem tu jestem
Los zniszczył me szczęście jednym głupim gestem
Na zdjęciach podziwiam twe piękno
I miłość zamkniętą w tych pięknych oczach
Nawet nie masz pojęcia jak bardzo cię kocham
Z pośród wszystkich zachcianek i pragnień
Ciebie najbardziej pożądam i pragnę
Chciałbym mieć lepsze zdrowie
Ale tylko po to by się dobrze czuć przy tobie
Chcę by ci było dobrze ze mną
Każdą wspólną chwilą sprawiać ci przyjemność
I smutek w życiorysie jeży się srodze
Pojawiła się choroba i inne przeszkody
Na mojej życiowej drodze
Na niektóre rzeczy nie mam wpływu
Nic nie poradzę
I kocham cię ciągle choć jesteś dla mnie tylko na zdjęciach
Jak mocno- nawet nie masz pojęcia…
I chodź często udzielam porad swojej odwadze
To raniony i chory nie boję się zostać sam
A ciebie kocham tylko na zdjęciach
Nic nie poradzę
Za bardzo boimy się o zdrowie
O to że cię zdradzę
Ty mnie zdradzisz..
Na pewne sprawy w życiu nie mamy wpływu
Nic nie poradzisz
Uśmiechnij się i wstaw dla mnie zdjęcie
Bo teraz już wiesz, masz już pojęcie
Że jest ktoś kto tęskni, kocha mocno, zacięcie
A ja może poczuję się lepiej gdy będę miał
Chociaż jedno piękne zdjęcie