Archiwum Bloga

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Recepta- czyli: Tabletka wzajemnej miłości

Nie jestem sam – mam swoją samotność
Ciągle wygląda ze mną przez duże okno
Czasem odwiedza mnie też kumpel smutek
Razem z samotnością dają w prezencie czyn i skutek
Jakoś próbując ogarnąć ten syf
Życie ogarnąć, szlifuję swój styl
Podstawy, wartości, sumienie, miłość
Wszystko to w życiu się już zdarzyło
Jednak jakoś niedosyt wszystkiego mam
Wiele widzę i czuję choć jestem sam
Tak wiele niewiadomych i uczuć na świecie
Chyba nie ogarnę go bez kilku tabletek
Moja droga, plecak, kierunek
Kto lub co mną prowadzi, co kieruje
Pustka, bezcelowość, strach i wszystkie kierunki świata
Jak wiersz co się zaczyna, a przed tobą biała kartka
Może tą moją bezczynność i bierność
Spróbuje rozwiązać samotność, bezsenność
Cele i czyny kształtuje czas… całe wieki
Żeby dać radę wziąłem te leki
Łatwiej mi teraz będzie trwać
przyjemniej i milej płynie mi czas

mniej mam trosk, jest większa olewka
nie zastanawiam się co mnie czeka
mniej potrzebuję bliskości człowieka
jest bardziej beztrosko i błogo
nie czuję żalu gdy mija czas
mniej uczuć ogólnie i nie ma nas
w każdego życiu czasem jest fajnie i
z czasem się piętrzą wspomnienia
i choć przeważnie nie lekko…
póki jeszcze mam wiarę, pragnienia
proszę Cię mocno, zostań moją tabletką
chciałbym cię brać codziennie
rano wieczorem i na noc
chciałbym żyć tobą niezmiennie
ty dasz mi najlepszą szczęścia moc
gdy trzeba chcę mocniej czuć
po prostu chcę Ciebie i już
gdy boli chcę więcej móc
z Tobą chcę zwalczać każdy ból
z tobą odegrać dla życia 1000 ról
nie wiem co może w życiu się stać
samotnie stojąc zaczynam się bać
czy mógłbym od jutra zacząć cię brać?
Chciałbym dla Ciebie być receptą na szczęście
Uśmiechaj Się do mnie częściej
I już od dawna chciałbym Cię brać
Ale sam nie wiem czy na taką tabletkę
Po prostu mnie stać…
Jesteś dla mnie lekiem na całe zło
Nadzieją na przyszły rok i każdą chwilę
Dla ciebie czuję że żyję
Jesteś moim sensem życia
Bez ciebie nie widzę podstaw bycia…
Chcę być dla ciebie szczęścia tabletką
Bez ciebie czuję wszech rzeczy marność
Wierzę, że to co najlepsze w życiu dostajemy za darmo
I gdyby Ci się smutniej i gorzej zrobiło
To wiedz że możesz mnie wziąć
Chcę to co daję! Szczęście, miłość..