Archiwum Bloga

środa, 13 czerwca 2012

Czasem.....

Wiem że czasem zaglądasz tu...
Ja czasem szukam nas wśród snów...
Większy mam żal gdy słucham nut.
Co grały gdy miałem miłość znów

Czasami myślę jakby to było
Gdybyśmy razem spełniali miłość
Czasem milczę, czasem coś piszę
Miłość chce rządzić moim życiem

Zostawiam ją tutaj na kartce w wersach
Lokuję w przeszłości, zamykam w wierszach
Lecz ona na przyszłość jest ważniejsza
Kwitnie w przyszłość zostając w wierszach

Chce dla mnie znaczyć wszystko
Mimo że znowu coś mi nie wyszło
Mam wszystkie uczucia, najwięcej złości
A pragnę w życiu tylko miłości

Błędy i strach mnożąc swą wielokrotność
Wszystko co nie tak jak trzeba się wydarzyło
Chce bym w życiu pokochał samotność
Tak ważna dla mnie jest miłość

Czasami też zaglądam tutaj i szukam w swych wierszach
Dlaczego miłość jest najważniejsza
Czasami wieżę że w miłości gdzieś błądzisz i ty
Spotkamy się błądząc i spełnią się nasze pragnienia i sny