Archiwum Bloga

sobota, 21 kwietnia 2012

Prośba Twoich oczu

Proszę daj mi serce!
Bo chcę się przekonać, że chcę czegoś więcej!
Boje się z miłości i szczęścia konać
Gdy mnie będziesz trzymał w ramionach…

Nie chcę być znowu zraniona!
Pragnąc miłości czuję się zrozpaczona.
Czy To ty ? Jak się mam przekonać ?
Jak własne lęki sama pokonać?

Weź się mną zaciągnij i uzależnij!
Podążaj za mną na życia bieżni!
Dam ci część siebie w każdej sferze życia.
Odkryję wszystko co masz do ukrycia!

A moja twarz będzie smutna .
Gdy będziesz mi mówił: do jutra.
Chcę mieć cię ze sobą wszędzie!
Jak mój tatuaż- powiedz że ze mną będziesz.

Ja bez namysłu powiedziałem że się zgadzam!
Lecz lęk mój i twój nam przeszkadza…
I choć prócz rozmowy nie wydarzyło się nic między nami…
To powiedziałaś mi to na zdjęciu.. swoimi smutnymi oczami.