Archiwum Bloga

środa, 14 marca 2012

Wampir i miód...


Zmieniam zasady kotku
Zaciskam zęby i jestem zły
W samym zabawy środku
pojawiły się łzy…

chciałaś bardzo żebym coś dzisiaj
od serca znowu napisał?
…tak chcę w tobie być!!!
Chciałbym dla Ciebie tylko żyć!

I piszę ten wiersz bo jestem wku*wiony!
Rozrzucam wszystko na wszystkie strony!
Chcę mieć twą miłość nie tylko na dysku!
Widzisz tę złość na moim pysku?

Pomimo nerwów ty bądź niezmienna!
Niech cię rozpiera twórczości wena.
Masz talent, masz wszystko.
Tylko mnie nie masz

Wiesz… teraz twa droga do mnie jest łatwa.
Lecz jak tu przyjdziesz to dam ci klapsa!
Ja wiem i czuję że po to żyję!
Choć raz w życiu chcę złoić ten tyłek!

To ja twój wampir ja już nie żyję
Przyjdź do mnie nocą!
Ugryzę cię w szyję…
Zafascynuję swą wielką mocą.

I oprócz tej emocjonalnej chwili
Będziemy grzecznie sobie żyli..
I z tego wiersza samo to wyszło
Że i tak zrobię dla Ciebie wszystko!

Będę cię gryzł i klepał w tyłek
Byś była szczęśliwa i czuła że żyjesz
Chciałbym zobaczyć jak się teraz uśmiechasz
Daj chociaż uśmiech… ja ciągle czekam…