Archiwum Bloga

czwartek, 11 marca 2010

zwierciadła duszy

Patrząc w te zwierciadła duszy, siły mam by kamień kruszyć…

Chcę malować świat na nowo, tak by było kolorowo,

Nie znajduję sił tych wcześniej, tylko kiedy kroczę we śnie.

Tylko tam je znaleźć mogę, kiedy śnię znajduję drogę.

We śnie wszystko się udaje i tak szczerze się uśmiechasz.

Mam nadzieję że wciąż czekasz, patrzysz na mnie tak namiętnie,

Że odczuwam że jest pięknie…

Kiedy śnię to jestem w raju…

Wszystko widzę w Twoich oczach a najbardziej to że kochasz…

Tylko we śnie na mnie patrzysz, tam na jawie widzę ciebie.

Tam poznaję bardziej siebie, kiedy widzę obok Ciebie.

Jak uśmiechasz się i patrząc idziesz do mnie…
Tam nie ważne są wspomnienia, bo tam przyszłość swoją zmieniam…
I dziś także mym marzeniem ,
abyś we śnie chociaż może obdarzyła mnie spojrzeniem.
A więc idę szybko usnąć…
znowu w kraju twoich pięknych oczu,
swoje własne szczęście poczuć.
Oczy to zwierciadła duszy- jej nie trzeba uczuć uczyć…
We śnie zabierz mnie do szczęścia domu ale nie mów nic nikomu…
A teraz śpij…