Archiwum Bloga

środa, 5 kwietnia 2017

Kiełpiniec moje miejsce na ziemi

Na polnych drogach,  wśród gęstych lasów, 
 szukam wspomnień tych zamierzchłych czasów.
Chciałbym je poczuć życiem znów, 
 nie tylko w filmach czy pośród snów.
Dlatego dzisiaj znów jestem tu...
Lubię ten zapach pól,  lasów,  łąk..
Często tu wracam, jestem stąd.
Uwielbiam tu żyć,  chwilami choć bywać,
  chociaż jak w życiu to różnie bywa.
Tu czuje że żyję, że przemijam.
Piękniejsza tu każda miniona chwila.
Znam różne historie tych starych drzew, 
na pamięć chyba ten ptaków śpiew.
Ożywia mnie zawsze wiosenny zew
I kwitną marzenia,  z urodą dziewczyn, 
 jak byłeś młody na pewno wiesz..
Tą jesień myśli gdy lecą jak liście,
Także uwielbiam a oczywiście.
Doświadczysz tu zimy ale nie serc. 
Jeśli tu bywasz na pewno wiesz
To tu powstawał niemal każdy wiersz..
Duch mój tutaj trwać będzie zawsze,
Póki pamięć wasza nie zgaśnie.
Choć może gdzieś indziej życie mi minie
To zawsze będę kochał ten nasz Kiełpiniec.