Archiwum Bloga

niedziela, 23 czerwca 2013

Obraz słów miłości

Zamykam oczy i widzę
Kwiaty co na polanie
Pięknie kuszą kolorem
I leżymy tam razem
A ty wciąż patrzysz na mnie
Bardzo lubię cię słuchać
Ruch ust i dźwięk słów
Kiedy nimi poruszasz
Każdy ich ruch kiedy tworzą się słowa
Jakbyś chciała mnie ciągle i czule całować
Bardzo kocham ten dźwięk
Każde powiedziane słowo
Chciałbym wszystkie nagrywać,
Potem puszczać na nowo
Wszystkie piękne obrazy
Co mam gdzieś w wyobraźni
Zdają się ożywać
I je widzę wyraźniej
Powiedziane głośno
Czy szeptane do ucha
Ach jak ja cię uwielbiam
Po prostu uwielbiam słuchać
W myślach mam ten obraz
Niczym piękne marzenie
Łąka pełna kwiatów
A w nich my jak na scenie
Obraz pięknej miłości
Malowany sercem
Co przedstawia parę
Zakochaną wielce
Zapatrzeni w siebie
Ja jej czule słucham
Ale na obrazie
Cisza rządzi głucha
Mimo piękna wizji
Siły wyobraźni
Obraz nie ma głosu
Cisza serce drażni
Patrzę na ten obraz
Słyszę tylko serce
Ono lubi słuchać
Mów mu jak najwięcej
Patrząc razem ze mną
Szepnij kilka słów
A miłość w nim zawarta
Na pewno ożyje znów