Archiwum Bloga

czwartek, 31 stycznia 2013

Książki w myślach pisane...

Książki w myślach pisane,
by uwiecznić Cię w marzeniach.
Lecz nie tylko po to!
nie chciałem się karmić samą tylko tęsknotą..
Więc...

W myślach...
pisze książki o tym jak na mnie patrzysz.
By czytać je gdy odwracasz wzrok...
W myślach piszę o tym jak mnie dotykasz.
Żeby móc czytać o tym gdy zabierasz rękę...
W myślach gdzieś zapamiętałem twój głos i wzrok...
A od czasu gdy cię usłyszałem minął już niemal rok.
Czytam teraz o tym jak patrzysz i dotykasz.
Myślę i zazdroszczę tym co ich spotykasz...
I smutna ta książka bo zabierasz znów rękę.
I choć mogę czytać o twoim wzroku,dotyku...
I widzę Cię ciągle na zdjęciach,
To chyba nie masz pojęcia.
Jak bardzo za tobą tęsknię...

i choć mnie jeszcze nigdy nie dotknęłaś,
to w myślach w wersach mam to zapisane.
Twój dotyk obezwładnia mnie i zajmuje pamięć
i nie wiem czy tak się kiedyś stanie...

Lecz w moim sercu...
tęsknota, wzrok i dotyk już zostały wpisane.
I choć mi smutno to lubię te książki czytać,
bo tam jesteś ze mną.. tam mnie spotykasz

tam mnie kochasz na prawdę,
całujesz, przytulasz, dotykasz...
kolejny wiersz powstał gdy tęsknię.
myślami i sercem, czuję na twarzy Twą rękę..