Archiwum Bloga

środa, 29 sierpnia 2012

Twoja muzyka i śpiew

Jak kiedy słuchasz fajnej muzyki
Gdy za bardzo cię rujnują zwykłego życia rytmy
Jakby ktoś strzelał za ciebie
Jak ta kula co leci przed siebie
Słuchasz sercem i duszą bo wiesz
Że z muzyką szybciej osiągniesz swój cel
Teksty, słowa zabrane z serca z twych ust
Jakby za ciebie ktoś inny pociągał za spust
Rymy bity taka fajna piosenka
Lubisz tonąć i ginąć w jej dźwiękach
Siła rośnie a strach zdaje się klękać
I tylko trochę to wszystko cię rozwesela
Bo przecież sam chciałeś do słabości strzelać
Więc puszczasz od nowa lub słuchasz następnej
Świat z muzyką pokonujesz piękniej
Jesteś wolny gdy śpiewasz, gdy tańczysz
Tak mało do szczęścia ci w życiu wystarczy
Zwrotka za zwrotką i ten piękny refren
Znikają już smutki i robi się piękniej
Życie Jak kartka pod tekstem i jej mocna biel
Ty jak atrament i jeden twój cel
Życie jak kartka kończy się, mija
Żeby było pięknie ty smutki zabijasz
Ja też tak chciałem lecz śpiewasz zbyt pięknie
Miałem zabić smutek lecz me serce mięknie
Niech minie czas i trochę przestrzeni
Może nabiorę sił by coś w życiu zmienić
Następna kartka, następny rozdział
Wątek historii gdzieś mi się podział
Zgubiło mnie życie w zamyśle jesieni
I nie wiem już sam co lepiej zmienić
Serce me twarde tak szybko mięknie
A wszystko dlatego że śpiewasz zbyt pięknie
Słuchając muzyki nie wiem czy wiesz
Chciałem zabić smutki i napisać wiersz
Biel kartki zakryłem wersem i rymem
Smutki jutro pokonam czynem
Dzisiaj jak papier me serce mięknie
Twój głos, muzyka… Zycie jest piękne
Wystarczy replay i piękno nie mija
Przedłuża się w życiu ta piękna chwila
Choć dzisiaj mięknę
To od jutra smutki będę zabijał
Zaśpiewam z Tobą twoją piosenkę… 