Archiwum Bloga

czwartek, 11 marca 2010

demony i dusza

Dziś wiem że demonów w sobie szukać nie muszę
One już dawno obsiadły moją duszę
Wśród grzechów ludzkości zagubiłem się a one przesiąkły mnie do szpiku kości
Jako poszukiwacz wszelkiej uciechy tłumię duszę przez grzechy.
Czy tylko liczą się potrzeby ciała a dusza w tym wszystkim jest słaba i mała
Gdzie szukać sił dla mojej duszy gdzie sumienia łzy osuszyć
Dziwny jest ten świat gdzie grzech jest coraz więcej wart
Gdzie mogę odnaleźć miłość której nie wstydził bym się wcale
Jak muszę być twardy by nie polec wśród słów pogardy
I w tym wszystkim tylko jedno mi się podoba
Cieszę się tym że wierze, że potrafię poskromić w sobie to dzikie zwierze
Że znajdzie się jeszcze choć jedna osoba, której dobro na tym świecie też się podoba
I tak jak śpiewał Niemen w piosence o świecie
Tak i ja powiem tobie…” czas nienawiść zniszczyć w sobie”
Teraz wszyscy dobrze wiecie co czas zmieniać na tym globie
A więc niszczmy ją od środka zaczynajmy od zarodka
Tak by w końcu gdzieś na swej wędrówki drodze spotkać chociaż jedno kochające serce
By dostrzec pomocne kochające ręce, by wierzyć że w życiu oprócz nienawiści jest coś więcej