Archiwum Bloga

poniedziałek, 12 lutego 2018

Mistrz i cel

Wyszeptanym korytarzem, w blasku ciepłych słodkich słów
Znów jak prawdę ci obnaże
Co się kryje pośród snów

Wytłumacze wszystko szeptem
Ważne to co było przed tem
Wierzę w to co będzie dalej
Chyba sprawę sobie zdajesz

Mniej jest ważne to co powiem
Gdy już uświadomisz sobie
Liczy się to coś co trzymasz w sercu
A nie to co mąci w głowie

Ważny cel choć droga bardziej...
Aby sercem twym nie wzgardzic.. .
Z nim nie wolno wciąż się bawić

Wciąż nie można serca łudzić
W końcu musisz się obudzić
Gdy ci smutek dusi krtań
Powiedz swemu sercu wstań

Powiedz niechaj bije dumnie
Niechaj żyje tak jak umie
Niechaj biegnie tam gdzie cel
Tam gdzie każdy kochać chce

Twoje życie to doznania
Ja natomiast jestem mistrzem w pożegnaniach..

Żegnam smutki,
Żegnam radość,
Zostawiam też młodość
Zostawiam starość

Czasem ważne co doskwiera ,
Zawsze ważne tu I teraz
Pożegnajmy też złudzenia ...
Pomachajmy.. Do widzeniaa!

Ten korytarz, droga, cel ...
On jest ważny przecież wiesz
W korytarzu stoję ja ,
Ty do swego celu gnaj .

Jestem tylko punktem
Nigdy celem
Jeśli musisz iść to ruszaj
Może dalej pójdziesz śmielej

W życiu nie ma nic z czekania,
Tylko ludzie do poznania
Ważne chwile do przeżycia ,
Własna droga do przebycia

Jestem tylko punktem,
dalszą drogę ci zasłaniam...
Jestem mistrzem pożegnania .
Więc do drogi tu cię zmusze ...

Dąż do punktu, Dąż do celu
Pomyliło cele wielu..
Etap serca ci podpowie
Jaki cel i kiedy pobiedz.

I niewiele mam tu do dodania
Jestem tylko punktem
W korytarzu twego losu
Jestem mistrzem pożegnania

Ja tu jestem, tutaj znikam.. . 
Nie zrozumiesz więc nie wnikaj
Inne punkty gnaj, obieraj cel.

Serce powie dokąd biec.
Ja cię więcej nie zajmuję
Bardzo pięknie ci dziękuję
Za twe serce, każdą chwilę, każdy dzień

Życie każe uciec w cień
Serce kocha, ono wie
I nie ważne jaki cel
Jeśli serce czegoś chce

W korytarzu swego życia
Wiele punktów do odkrycia
Wiele serc do po kochania
A więc gnaj.. Od mistrza pożegnania

Mistrz cię kocha, dobrze wie,
Że nie może być jak cel
On jest punktem do zdobycia
Nie chce ci zmarnować życia

A więc powie że twój cel
 jest nie tutaj, dalej gdzieś ...