Archiwum Bloga

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Tam gdzie miłość w sercu

Żyj.. Żyj za mnie
jeśli tylko możesz
może z miłością się łatwiej rozstaniesz
i szczęściu szybciej pomożesz

wbijaj wzrok gdzie szczyty gór
gdzie wiatr z piasku tworzy wzór
zwiedzaj życie w tych dolinach
gdzie nie mogę ja wytrzymać

gdzieś tam w sercu pośród wspomnień
rodzisz w ciszy się koło mnie
choć nie słychać twego serca
w moim, w środku jeszcze mieszkasz

o miłości hymn gdy czytam
serce ciebie w środku pyta
czemu ma ochotę pęknąć
a twa miłość nie zdobyta

boisz prawdy się i mnie
życie inne cieszy cię
dla mnie w sercu jesteś ty
ty wypełniasz moje sny

mieszkasz ciągle w mych marzeniach
ty się zmieniasz ja się zmieniam
serce nie chce przestać kochać
miłość hymn o sobie zna
chociaż nie mam cię na co dzień
ciągle mieszkasz w moich snach


i zostaniesz w moim sercu
inne drogi wyplótł los
i zatracaj się w swym szczęściu
kiedy cię przytuli ktoś


w moim sercu tkwisz uczuciem
które nie chce z serca uciec
a w marzeniach jesteś tym
czym dla wiersza każdy rym

brak mi tylko cię na jawie
szukam wszędzie,pośród codzienności zdarzeń
i w dolinach, gdzieś w łańcuchach gór
tam cię nie ma.. jesteś tu...

i to mogę Ci obiecać,
wciąż cię znajdę, w zakamarku mego serca
tam gdzie rodzą się marzenia,tam gdzie kłębią się me sny
tam gdzie miłość w moim sercu- tam na zawsze jesteś Ty...