Archiwum Bloga

czwartek, 26 marca 2015

Miłość jak kamień



Chciałbym Ci dać codziennością
swoje serce z kamienia
chociaż twarde pękniete
to nic go nie zmienia
tkwi w nim miłośc nie złomna
i zimna tęsknota
istotą i centrum jego jest Ciebie kochać
to pęknięte kamienne serce
jest tylko po to by kochać- nic więcej
niczego ci nie da i nie zabierze
chce tylko kochać gdy trzymasz je w ręce
moją miłość reprezentuje ten kamień
bo ja sam szybko zmarnieję, osłabnę
a kamień przetrwa jak miłość do ciebie
choć moja dusza już będzie w niebie
ten kamień po wszystkie dni
niech przypomina mą miłość Ci
i kiedy sama z tęsknoty zaszlochasz
przytul to serce... ono wciąż kocha
choć moje życie już się skończyło
w tym małym symbolu na wieki masz miłość
zostało mnie trochę gdzieś w twoim sercu
choć nie staliśmy na ślubnym kobiercu
nie ubywa tęsknoty w miłości
gdy życie okraszasz łzami
masz moją miłość więc nie płacz głupia
symbolem jest wiersz i ten mały kamień
wiersz tu się kończy a miłość jak kamień
nic tego nie zmieni na wieki.... amen